Saturday 2 June 2012

lets get to know me..


Assalamualaikum.. ^^ hehe saye sdah ade blog lah!!anyway my name is NURHAKIMAH aka qima. Ehem, nak thanks a lot to nuyul(my classmate n also best friend in the institute where I studying right now) kamsahamida  cuz teach me how to create this blog. Dah lame sangat teringin nak buat blog nie and now baru sye ade keberanian nak create my own blog. Ngee…. :d

Ok, let me start this entry with ice breaking. :P xkenal maka xcinta kan? huhu..

selca ^^ time nih ngah try pakai tdg biasa with shawl style



selca lg.. wee :D  time nih ngah tggu TR uitm dungun berucap

and again... before going out,must snap2 dulu..


snap lg.. :D y nie special skit.. ni before g konsert iqwal.. tu y over skit dress nie..
                 
Uhuk.. :0 siapa nie? Ok, ni saye la qima.. i'm not really ugly and not pretty just biasa2 jerr..ade pimples and most important, got lot of mole..  :P do I care?? Nope im really appreciate it..im  18years and coming 19 when 7 october 2012 datang menjengah nanti..(sorry gune bahasa rojak.. saye suke style camnie not too english and not too malay.. biasa2 je.. ) saye anak Melaka dan juga tinggal di Melaka, so memang suka sangat jalan2 kat bandar hilir tuh.. best sangat!!! Inshaallah qima akan masukkan entry tentang journey qima kat Melaka nanti.. back to the topic, qima anak yang ke lima dari sembilan adik-beradik.. surprise huh? Yup that pretty much, but qima sangat sayang kan keluarga qima nie.. bile salah seorang tak ada kat rumah, rase sunyik je.. ‘kosong..’(bak kate najwa latif).

Ok guys!  Lets move on with get to know my family!!! Yeay, family which I love and adore much much and much.. I have a big brother dan qima pggil die gemok! Sbb ape? Sbb die sangat jealous kan ktembaman  sye y comel nie ske sangat pggl sye tembam..huh.. that’s why la die dpggl gemok tok memuaskan hatiku ni .. huhu, qima, ade 3 orang kakaq yang cantik taw dan mereka nie sangat baik dan murah hati terutama bariah o name glamour, ary dan jugak kak ummi.. mereka masih lagi single and available.. anyone interested? (Wee..jaat ko qima mjual kakaq kat laman sesawang nie..:P sorry kak ..)  and  the last,2 little sister and another two little boy.. yang bongsu tuh paling manje ..anyway kate pon bongsu kan? Tapi die nie still lg boleh diharapkan tok menolong2 nie.. lets check it out my family photos. :D

Harithah the bongsu tngah main game in Family Day organised by MAYBANK tmpt ayh working.. chaiyokk cha!!
ayah and ani.. hensemnye ayah! ^^

qima and abg zahir. Tgah bermaafan di hari raya Aidilfitri.. korang ade amalkan x tradisi nie? Adik dan kakak o abang  bermaafan di hari mulia ni? if not,better start from now k.:D raya pun nak dekat nie..


kak ema and qhairina.. dua2 cantik n comei.. :D

Ini lah family saye . mane lg 2? Mereke lesap entah di mana, tak dapat di kesan..^^
That’s it! Saye bersame dgn adik y tsayang, the boy is the ‘bongsu’ that girl is the 2nd last.. comel kan3?mcm kakak die lah.. ngee.. gedik sangat qima nie..

ok enough la tuh.. penat org nak scroll ke bawah tgok gambar2 nie..kan3?betol x?? k guys this is me and about my family. I will stop then. But this is not the last! Cuz I will update the new entry about my school life!! Jeng jeng….. :D wait huh..

No comments:

Post a Comment